Про мене

Моє фото
Закінчила у 2009 році КДПУ ім. Володимира Винниченка і отримала базову вищу освіту за напрямом підготовки "Педагогічна освіта" та здобула кваліфікацію бакалавра педагогічної освіти, вчителя початкової школи

ОСВІТА УКРАЇНИ

Виховна робота

Виховна година

"Ми хочемо у мирі жити"

Мета: Ознайомити учнів з історією започаткування Міжнародного дня миру; сприяти вихованню в них почуття патріотизму, національної гордості, любові до рідного краю, сприяти формуванню активної життєвої позиції, спонукати учнів до активної участі в житті суспільства.


Хід заходу

Викладач:


Чому люди святкують День Миру? 

Для більшості людей планети Земля мир – це повсякденна реальність. На наших вулицях безпечно, ви навчаєтеся. Там, де уклад суспільства міцний, безцінний дар миру може ніхто особливо й не помічати. Та чи всі діти на Землі живуть добре і щасливо? Для багатьох людей у сучасному світі спокійне життя — це лише казкова мрія, багато дітей страждають, вони 

не мають сім'ї, але мають багато горя. 



«Зло війни і благо миру настільки 

відомі людям, що з тих пір, 

як ми знаємо людей, найкращим 

побажанням було привітання «Мир вам»

Лев Толстой


Ведучий 1. Щороку  з 1968 року в усьому світі люди відзначають День миру. Проголосив його Папа римський Павло VI. Саме тому, що свято було започатковано священиком, основною думкою цього дня є теза: «Пробач і ти отримаєш мир».

Ведучий 2. Символом міжнародної солідарності всіх людей світу став Дзвін миру. Дзвін миру – символ спокою, мирного життя і дружби, вічного братерства. І в той же час – це заклик до дії в ім’я збереження миру і життя на Землі, збереження людини і культури. Перший дзвін миру був встановлений у штаб-квартирі ООН в Нью-Йорку в 1954 році. Він відлитий з монет, пожертвуваних дітьми всіх континентів. У нього також вплавили ордени та медалі, інші почесні відзнаки людей багатьох країн. Напис на дзвоні свідчить: «Хай живе загальний мир у всьому світі».

Учень 1

Хай буде мир віднині і довіку!

Хай буде мир і замовкнуть війни злі.

І сльози щастя на своїх обличчях

Відчують всміхнені усюди матері.



Ведучий 1. Щороку в Міжнародний день миру люди в усьому світі збираються, щоб вшанувати пам’ять жертв непорозумінь і конфліктів, а також заявити про власну готовність присвятити себе втіленню в життя  мрії людства. Це – побудова безпечного, справедливого світу.

Учень 2. 

Мир на землі — це затишок і тиша,

Це сміх дитячий і душі політ,

Коли поет чарівні вірші пише

Про незвичайний, дивовижний світ.

Мир на землі — це росяні світанки,

Краса і творчість, пісня у гаях.

Мир на землі — це вечори і ранки

Із радістю і щастям у серцях. 

Мир на землі — це дім і мама, й тато,

Й любові стільки — просто через край!

Це та земля, де щастя є багато

І в кожній хаті — хліба коровай. 

Це та земля, де сміх і пісня лине,

А діти йдуть до школи знов і знов.

Й ніколи у боях ніхто не гине,

Бо там господар — щастя і любов.

Ведучий 2. Останнім часом з’явилася нова традиція святкування Міжнародного дня миру. Генеральна Асамблея постановила щорічно святкувати цей день 21 вересня як «день глобального припинення вогню й насильства». У зв’язку з цим було закликано всі країни припинити військові дії на цілу добу. Що дав цей захід? Цілих двадцять чотири години безпечної  перерви отримали ті люди, які надають життєво необхідну швидку допомогу тим, хто її потребує. Протягом цього періоду посередники отримали можливість дійти згоди, заключити перемир’я. А найголовніше – це шанс для тих, хто бере участь у збройних конфліктах, щоб вони могли ще раз замислитись про доцільність  продовження насильства.

Ведучий 1. Здавалося б, що таке двадцять чотири години? Не такий уже й великий термін, але його цілком достатньо для того, щоб уряд кожної країни почув голос свого народу. Деякі народи прагнуть покласти край конфліктам, репресіям і нетерпимості. І якби вони могли скористатися своїми правами та свободами, то обов’язково заявили би про це. Інші народи мріють позбутися злиднів, перестати жити у відчаї. Отже, уряди різних країн повинні усвідомити глобальне значення Міжнародного дня миру, а ми,  для початку, маємо навчитися жити в мирі одне з одним.

Пісня «Не уроните шарик»

Учень 3.

                Прийшла війна, і звідки не чекали.

               Але народ наш не поставлять на коліна!

               Ночей не спали, коли хлопців проводжали.

               Ми вистоїмо все, бо найдорожче - Україна!


               Єднаймось, люди, і борімось за свободу!

               Коли важкі часи настали в нас тепер.

               За тебе неньку, рідну мову і природи вроду

               Вже не один твій, Україно, син помер.


               Дитинство промайнуло непомітно,

               І ось солдат, стоїш ти у броні.

               Заради незалежності і волі

               Готовий ти згоріти у вогні.


               Ти гордо й сміло дивишся у очі смерті,

               Бо знаєш, що пішов ти за народ.

               Ти не прожив життя іще і чверті,

               Але багато витримав негод.


               Вас всіх, давно й недавно на війні полеглих

               Згадаєм з вдячністю й сльозою на очах, та і не раз.

               Так відданно і щиро захищати Батьківщину

               Повинен кожен патріот і кожен з нас! 


Ведучий 1. На жаль, нинішній Міжнародний день миру затьмарює наша спільна біда – тривають бої, гинуть співвітчизники, наші патріоти…

Ведучий 2. Не в усіх школах пролунав Перший дзвоник. Деякі школи зовсім зруйновані, в деяких немає кого навчати, бо діти виїхали туди, де не стріляють…

 Пісня «Скажем войне – нет».          

  Учень 4.  

                                    МАТИ-УКРАЇНО!

                        Перше наше слово з нами повсякчас, 

                        Мати-Україно, ти одна у нас! 

                        Ниви і діброви, і садів окрас — 

                        Рідна мати Батьківщино, 

                        Ти ж одна у нас!

                        Хай же мир і дружба поєднають всіх, 

                        І дзвенить дитячий безтурботний сміх. 

                        Нам зоріє доля світла і ясна. 

                        Рідна мати Батьківщино, 

                        Ти ж у нас одна!


Пісня «Країно моя – Україна»                                                          

Ведучий 1. Ми живемо в незалежній Україні і ми пишаємось, що маємо свою державу, мову, землю, традиції і символи. Той є справжній патріот, хто своїми вчинками, поведінкою, працею і знаннями зміцнює її могутність.

Викладач До вашої уваги притча «Два вовки». 

Колись давно старий відкрив своєму онукові одну життєву істину:

- У кожній людині йде боротьба, дуже схожа на боротьбу двох вовків. Один вовк представляє зло: заздрість, ревнощі, жаль, егоїзм, амбіції, брехню. Інший вовк представляє добро: мир, любов, надію, істину, доброту і вірність.

Онук, зворушений до глибини душі словами діда, задумався, а потім запитав:

- А який вовк в кінці перемагає?

Старий усміхнувся і відповів:

- Завжди перемагає той вовк, якого ти годуєш.


Ведучий 1. Так, дуже повчальна притча. І все ж…                                

Учень 5.                 Живуть в душі у кожної людини 

                                 Дві протилежні половини: 

                                 Одна з них - добра, світла, чудотворна, 

                                 А друга - чорна, зла, потворна. 

                                 Та перша сум нам проганяє, 

                                 Надію й віру в нас вселяє! 

                                 А друга в морок погружає, 

                                   Нічними жахами лякає. 

                                   Ти світло ангельське впусти – 

                                   З душі диявола жени! 

                                   Нехай зникають сумнів, сум і зло! 

                                   Нехай живе в тобі добро! 

                                   Любов – могутній щит від бід, 

                                   Весь біль розтопить наче лід!      

Викладач

 Мудрець сказав: живи, добро звершай

Та нагород за це не вимагай.

Лише в добро і вищу правду віра

Людину відрізня від мавпи й звіра.

Нехай ця істина стара:

Людина починається з добра. 


Діти дома виготовили птахів:







 Виховний захід «Дружба єднає щирі серця»

Мета. Розширити і поглибити поняття дружби. Учити дітей цінувати дружбу та друзів; викликати у них прагнення бути справжніми друзями; виробляти в собі якості, що сприяють дружбі. Розвивати у учнів почуття відповідальності перед друзями. Виховувати чесність, щирість, чемне ставлення учнів одне до одного, любов та повагу до Батьківщини та її історії

  

Хід заходу

І. Вступна частина

1-й ведучий. Добрий день, дорогі друзі!

2-й ведучий. Зачекай!

1-й ведучий. Що сталось?

2-й ведучий. Там он сидить Андрій, а я з ним уже давно не дружу.

1-й ведучий. Але ж він мій найкращий друг!

2-й ведучий. Він твій друг? Не даремно кажуть: «Скажи мені, хто твій друг, і я скажу, хто ти».

1-й ведучий. А ти знаєш таке прислів'я: «Друг мого друга — мій друг» ?

2-й ведучий. Вибач, я справді не знав, що Андрій — твій друг. У такому випадку... Добрий день, друзі!

1-й ведучий. Постривай.

2-й ведучий. Щось не так?

1-й ведучий. Та он прийшла Варя, а вона не хотіла зі мною дружити.

2-й ведучий. Ну що ти звертаєш увагу на цих дівчат. Вчора не хотіла, а завтра сама подружиться.

1-й ведучий. Ти так думаєш?

2-й ведучий. Звичайно!

1-й ведучий. Значить, тут самі друзі.

1-й і 2-й ведучі. (разом) Добрий день, друзі!

1-й ведучий. Друзі — яке хороше слово!

2-й ведучий. Друзі — це завжди разом!

1-й ведучий. А якщо разом — значить, цікаво!

2-й ведучий. Цікаво, а що означає друг?

1-й ведучий. Друг — це... Ну, це той... 


Учитель. Давайте краще запитаємо у дітей? 

Інтерактивна вправа « Мікрофон»

- Що таке «дружба»? Як ви розумієте це слово?

 

- Дружба – це  коли люди дружать між собою, підтримують один одного у біді і в радості, разом проводять час. Це коли разом весело і цікаво.

Учитель.  Дружба, дружба над усе. 
Дружба радість нам несе. 
Дружба всім нам дорога. 
Дружба жити допомога. 
Дружба – це близькі стосунки, засновані на взаємній допомозі, спільності інтересів, смаків, поглядів. 

Сьогодні ми з вами поговоримо про дружбу. Споконвіку дружба вважалася великою цінністю. Чи знаєте ви, що колись для закріплення дружби існували найрізноманітніші ритуали? Козаки на знак побратимства обмінювалися натільними хрестиками. Араби — зі спільного посуду з’їдали по дрібці солі. А скіфи скріплювали дружбу кров’ю.

 

ІІ. Основна частина

Гра «Якщо ти добрий друг, то повинен»

Зараз ми з вами пограємо в гру, яка має назву «Якщо ти добрий друг, то повинен». 

Умови гри. Я читатиму вирази, якщо добрий друг це повинен робити, то ви один раз плескаєте в долоні, а якщо ні, то нічого не робите. 

Підтримай друга у біді.

Обманюй друга, коли тобі це вигідно.

Розділи з другом і радість, і смуток.

Свого друга ображай, обзивай та кусай.

Бережи друга, не ображай, не обзивай його.

Підтримуй свого друга. 

Насміхайся над друзями.

Поступайтеся один одному.

Допомагай друзям у складних ситуаціях. 

Будь з другом чесним та відвертим.

Не залишай друзів у біді.

Піклуйся про друзів.


Дружба – одне з найдивовижніших і прекрасних почуттів, притаманних людському серцю. Вона надзвичайно високо шанувалася в укр. культурі. Оспівувалася дружба у багатьох творах укр. літ, про неї писали Леся Українка, Г. Тютюнник, І. Франко. Послухайте вірші про дружбу та ще раз переконайтеся: щирий друг — то найцінніший скарб.

 

1 учень. Дружба, дружба над усе,

Дружба радість нам несе.

Дружба всім нам дорога,

Дружба жити помага.

Якщо друг у тебе є,

Життя радісним стає.

Разом можна все зробити,

Тож без друга не прожити.

2 учень. Дружать хлопчики й дівчатка. 

В лісі дружать всі звірятка. 

Дружать ріки і струмки, 

Дружать гори і горбки. 

3 учень. Дружать стежки й дороги. 

Колоски дружать у полі. 

Пташенята у гнізді, 

Дружать риби у воді. 

4 учень. Хмарки дружать в небесах,

І дерева у садках.

Сонце дружить з усіма,

І для всіх воно сія.

5 учень. І дорослі дружать, й діти.

Як нам цьому не радіти?

Де в сім'ї любов і ласка.

Там панує мир і щастя.

Міцна дружба переможе

І тривоги, і хворобу.

Що одному не під силу,

Те гуртом ми зробим сміло.


6 учень. Що це значить — не дружити, 
Жити так — одинаком? 
Не дружити — це ходити 
Не дверима, а вікном. 
Це без друга, без подружки 
На перерві у кутку 
Розправлятись самотужки 
З апельсином нашвидку. 
Це дивитись, наче в книжку, 
Набік з видом кам’яним, 
А насправді тишком-нишком 
Роздавати штурхани. 
В школі вчитись й не дружити — 
Це, повірте, все одно, 
Що, заплющившись, сидіти 
І дивитися кіно.  

 

Гра-розминка «Це мій кращий друг і я!»

Якщо відповідь про вас,

Промовляєм хором враз:

«Це мій кращий друг і я»

Якщо ні - то мовчимо

 і тихенько стоїмо.

А тепер давайте грати – треба вам відповідати.

- Рано – вранці хто піднявся?

- А хто сонечку всміхався?

- Хто веселий і бадьорий кожен день іде до школи?

- Хто з вас працею своєю прикрашає дім і клас?

- Хто приходить зранку в клас із запізненням на час?

- Хто  уміє берегти ручки, зошити й книжки?

- А хто граючи в футбол у вікно заб’є нам гол?

- Хто веселу вдачу має і усім допомагає?

 

Учитель. Справжній друг — подарунок долі та найбільша удача в житті. Нестримний сміх, захоплюючі історії, сокровенні таємниці й лише вам зрозумілі словечка — з другом завжди є про що поговорити, кого згадати і чим розважитись.

Гра «Хто з ким дружить?»

Зелений крокодил Гена та … (Чебурашка).

Срібляста рибка та … (жабка).

Дюймовочка та … (Ластівка).

Котик та… (Півник).

Карлсон та … (Малюк).

Чіп та … (Дейл).

Мальвіна та … (Буратіно).

Вінні-Пух та … (П’ятачок).

 

Гра «Добре — погано»

Завдання. Розкласти слова у дві коробочки. Погані вчинки — у коробочку з назвою «Погано», а добрі вчинки —з назвою «Добре».

Погано

образив

посварилися

відібрав

штовхнув

ударив

зруйнував

злякав

схитрував

обманув

Добре

захистив

відвідав

обігрів

допоміг

поділився

заспокоїв

подарував

пожалів

провідав


Учитель. Якщо дружить увесь клас,

Успіх буде повсякчас,

Все нам легко удається,

Весело усім живеться.

Пісня нас усіх єднає,

Ми про дружбу заспіваєм.

Виконання «Пісні про дружбу» (Пісня «Справжній друг», муз.   П. Савельєва, сл. М. Пляцковського.)

1 куплет. Дружба віддана не зламається

Не розклеїться від дощу й негод.

Друг в біді не лишить,

Добрим словом втішить,

Отакий він, незрадливий, справжній друг!

 

2 куплет. Ми посваримось і помиримось,

«Нерозлийвода»,— кажуть всі навкруг.

Вдень чи ніч негожу,

Друг мені поможе,

Отакий він, незрадливий, справжній друг!

 

3 куплет. Друг завжди мене прийде виручить,

Він не жде подяк і не жде послуг.

Буть комусь в пригоді

В будь-якій погоді

Ось що значить незрадливий, справжній друг! 


7 учень. Якщо друг у тебе є, 

Люби його над усе. 

Ти не зрадь його ніколи, 

Помагай йому в усьому.

8 учень. Вислухати його вчись,

З ним секретом поділись. 

І цукерку вдвох ви з'їжте, 

Яблуко навпіл розріжте.

9 учень. Якщо друг тебе почує, 

Твоє серце не сумує. 

Горе зменшиться удвічі, 

Радість загляне у вічі.

10 учень. Якщо хочеш мати друга,

То поводься чемно дуже.

Віддай частину свого серця

Тому, хто другом твоїм зветься.

11 учень. Земля в барвистому суцвітті

У часі й просторі летить.

Ти не один живеш на світі,

Один би ти не зміг прожить.


ІІІ. Заключна частина

Учитель. Нелегко знайти собі справжніх друзів. Бережіть своїх друзів, не сваріться по дрібницях. Є дружба душ, що витримує грози і бурі життя. Людей зближує спільне навчання, захоплення, інтереси. Головне, щоб усе приносило радість і було корисним. Бажаю вам міцної дружби, щирості у стосунках із друзями. 

Напевно, ми вам не відкриєм секрету —

Без друзів життя — все одно, що й не жить.

Спасибі тобі, наша рідна плането,

За те, що навчила нас вірно дружить.


Виховний захід на тему:

«День безпечного Інтернету»


Учень 1 Щороку у другий вівторок лютого у світі відзначається День безпечного Інтернету під гаслом «Створюй, спілкуйся та поважай: кращий Інтернет починається з тебе». 

Відео 1

Учень 2 Ми живемо в епоху інформаційних технологій, які увійшли у життя кожного з нас. Ніхто не заперечуватиме, що тепер Інтернет відіграє важливу роль у житті людей. Просто вражає, скільки часу у нас забирає Інтернет.

Учень 1 При цьому діти потрапляють у Мережу значно раніше за дорослих. У наш час сучасна молодь вільно володіє можливостями Інтернету та мобільними телефонами, а школярі, можливо, не розуміють, як без цього жив світ 20 років тому.

Учень 2  Розвиток сучасної глобальної мережі Інтернет дав поштовх у розвитку різного виду страхів для дітей та їхніх батьків.

Учень 1 На даний час Інтернет переповнений відео - та фотоматеріалами сумнівного характеру. Ні для кого не секрет, що там безкоштовно можна знайти інформацію будь-якого змісту, навіть інструкцію з виготовлення вибухівки.

Учень 2 Сумна статистика криміналістів свідчить, що зростання агресивної поведінки молоді безпосередньо пов'язана із систематичним переглядом сайтів в мережі Інтернет, які демонструють злочинні, агресивні дії (про вбивства, побиття та знущання над людьми). 

Учень 1 Серед молоді стало дуже популярним таке заняття, як знімати на мобільний телефон побиття та знущання, які відбуваються в школі, у дворі, та викладати їх в Інтернеті.

Учень 2 Якщо в реальному житті підліткові важко знайти однодумців щодо якогось «незручного» питання, то в мережі охочих обговорити будь-які незручності можна знайти швидко і багато. 

Учень  1Користуючись послугами Інтернету не забувайте і про заходи безпеки у спілкуванні з людиною, яку ви не бачите. Адже віртуальні шахраї дуже гарні психологи: представляючись одним з ваших давніх знайомих, вони дізнаються від вас конфіденційну інформацію, як, наприклад, коли у вас вдома нікого немає, з ким ви проживаєте, ваш майновий стан і т. д.

Відео 2

Учень 2 Це, ще далеко, не весь список небезпек, які чатують на нас в Мережі, тому сьогодні  ми поговоримо про  «Безпечний Інтернет». Спробуємо дослідити  позитивні і негативні наслідки Інтернету, сформулювати та засвоїти правила безпечної роботи в Інтернеті.



Учень1. О, царство інтернетне,
Могутнє, заповітне!
Наркотик покоління
До мозгозасоріння.


Учень2 Картинки, лайки, коменти

Та непристойні сайти

Практично всіх однолітків

Поглинули «Контакти»


Учень1. Не можем уявити

Життя без Інтернету,

Що всі куточки світу

Заплів в свої тенета.


Учень2 Я задаю собі одне питання,

Воно цікавить багатьох людей:

- Який магніт сидить в просторах Інтернету

Й притягує увагу всіх дітей?


Учениця 1. Для багатьох дітей Інтернет — інша планета, на якій вони відчувають себе комфортно і вільно. Зокрема, дехто настільки захоплюється віртуальним простором, що проводить за комп'ютером до 18 годин на добу. Таку залежність багато хто порівнює з тютюнопалінням чи наркоманією.


Учень2.  Інтернет-залежність — психічний розлад, нав'язливе бажання підключитися до Інтернету і хвороблива нездатність вчасно відключитися від нього. У 2008 році вона була визнана офіційною хворобою.


Учень 1                Її симптоми:

  •    непереборне бажання зайти в Інтернет;

  •    нездатність контролювати свій час в Інтернеті;

  •    розумове або фізичне виснаження;

  •    порушення сну або концентрації уваги;

  •    дратівливість, депресія, нерви, замкнутість. Вся енергія віддається спілкуванню в Інтернеті.


Учень 2   Інтернет - це наркотик для нас.
Про життя забуваєм реальне.

Поселилися в світ віртуальний

І не контролюємо час.


Учень 2 Але, крім залежності, Інтернет приховує в собі ще багато різних загроз. Давайте з ними познайомимося.




1 Табличка - КІБЕРШАХРАЙСТВО

Розкажи мені, дитинко, що у тебе за сім’я,

Чи є гроші у родині, як твоїх батьків ім’я?

Номер сейфу чи кредитки ти повідай без вагань,

Я тобі за це картинку перешлю, додам і знань.


УЧЕНЬ 1: Ви не слухайте шахрайку: в Інтернеті їх аж тьма,

Свої дані не давайте, щоб не шкодувать дарма.


УЧЕНЬ 2:Фото, номер телефону і адресу бережіть,

Незнайомим ви ніколи все про себе не кажіть!


(Виходить хлопчик в чорному одязі з чорною сумкою і чорними листами-конвертами)

2 Табличка - СПАМ

Спам я є, погану пошту саме я приношу вам,

Ви пишіть свою адресу, а вже я проникну сам.

Я вам трафік поглинаю, поки весь його не з’їм.

Дорогий для вас, я знаю, ще й шкідливий я при тім.


УЧЕНЬ 1: Будьте, друзі, обережні, пильні будьте, як пишіть.

Електронної адреси ви будь-де не залишіть.


(Виходить дівчинка, в бандані, шкіряних рукавичках)

3 Табличка - ВІРУС

Я – шкідливая програма. Вся із себе, бачте, дама.

Проберусь в комп’ютер – хряк! Не спрацює вже ніяк.

Я і вірусна, й шпигунська, і реклама всіх реклам.

Отака-то я пустунка. Жару й лиха всім задам.


УЧЕНЬ 2: Тут скажу вам, друзі, прямо -  антивірусника мало. 

Від цієї от дівиці, ще й БРАНДМАУЕР згодиться.


(Виходить хлопчик в темних окулярах)

4 Табличка - КІБЕРПЕРЕСЛІДУВАННЯ:

Інтернетний хуліган, троль, агресор я і хам.

Ох, який я маю кайф, як зіпсую вам я лайф!

Ображати, діставати, переслідувать, брехати – 

Ось такі мої бажання. Докладу я всі старання!



УЧЕНЬ 1: Щезни ти, блюзнір-поганець! Хитрий ти, але ж ти – ланець!

Тролів всіх ми бойкотуєм. Ми на них не реагуєм!


(Виходить дівчинка, в жилетці з багатьма кишенями, з яких стирчать коробочки дисків)

5 Табличка – ІНТЕРНЕТ-РЕКЛАМА

Я - фальшива і брехлива, рекламуючи контент,

А до того ж ще й шкідлива. От такий я контингент!

Тут – еротика й порнуха, екстремізм і суїцид,

Та азартних ігр везуха, і наркотик, й шовінізм.


УЧЕНЬ 2: Як не соромно, злодюго, таку річ пропагувати!

З виду – добра козарлюга, а от совість – пошукати.

То ж ви, друзі, не мудруйте, інформацію фільтруйте!


(Виходить хлопчик з лоточком через шию)

6Табличка - ФІШІНГ:

Всім торгую, пропагую, все найліпше продаю.

І довірливих дурю я, в Інтернеті їх ловлю.

Гроші швидко полічу я,

Та товар вам не вручу.


УЧЕНЬ 1: Інтернетний ти дурисвіт! Фішинговий лиходій!

Тут тобі ніщо не світить, і не май пустих надій.


УЧЕНЬ 2: Через Інтернет купляєм, 

Правила ж бо гри ми знаєм.


УЧЕНЬ 1:

Інтернет – хороше діло

І заходь туди ти сміло!

Інформацію «качай», добрих друзів зустрічай!


УЧЕНЬ 2:

Та про правила безпеки

Завжди й всюди …


ВСІ РАЗОМ:

Пам’ятай!


Учень1  Не можна не сказати ще про одну загрозу - комп’ютерні віруси.


Пісня комп’ютерного віруса

На мотив пісні ”А ми у двох, а ми у двох у дівчину закохані…( Леонтьєв і Гордон)

Я вірус страшний,

Але не людський,

Не бійтесь - я комп’ютерний.

І ампіцилін - не ліки мені,

Бо хитрий я й заплутаний.

Приспів

А я давно, а я давно

В комп’ютери закоханий.

Я шкоджу їм ,

Програми їм,

Як яблучко черв’як.(2р.)

В комп ’ютер мене флеш-карта несе ,

Від одного до іншого.

І я на шляху стираю усе -

Вмикати буде нічого.

Приспів

А я давно, а я давно

В комп’ютери закоханий.

Я шкоджу їм ,

Програми їм,

Як яблучко черв’як. (2р.)

Джокер:

Та є просто клас

Вакцина у нас,

Тобі щоб не піддатися

Від вірусів цих,

Набридливих, злих,

Ми вмієм захищатися.



Приспів

А у нас є, а у нас є

Програма антивірусна.

ми вірусів-вампірусів

Ніяк не боімось. (2р.)


Учень 2 Ми познайомилися з різними загрозами з Інтернету, прийшов час послухати поради: як же поводити себе в Інтернеті?

Відео 


Учень 1 Наше життя вирує все швидше та швидше. Інтернет уже зараз став невід’ємною його частиною. 

Учень 2 Цілком ймовірно, що у найближчому майбутньому Всесвітня мережа повністю замінить усі інші засоби зв’язку. 

Учень 1 Та давайте зупинимось на мить і замислимось, чи дійсно ми хочемо провести усе життя у віртуальному світі? 

Учень 2 Бачити аватарки – замість живих облич, смайлики – замість живих посмішок. В решті решт,  як та на що витрачати власний час – це вільний вибір кожного. 

Учень 1 Але пам’ятайте, що Інтернет – це лише інструмент, яким Ви користуєтесь, щоб отримати відповіді на свої питання, підготувати реферати та доповіді, спілкуєтесь, якщо між вами величезні відстані. 

Учень 2 Вчіться користуватись Інтернетом із розумом. 


Сценарій виховного заходу до «Дня соборності України» для 1-4 класів

Мета: виховання нацiональної свiдомостi учнiв i людської гiдностi, вiдродження паросткiв духовностi, формування рис громадянина Української держави; поглиблення знань про iсторичний факт злуки українського народу, його значення; пробудження iнтересу до поглибленого вивчення iсторiї та культурних надбань українського народу; виховання глибокої поваги та любовi до Батькiвщини.

Обладнання : підготувати частини України, напис «Ми - нація єдина! Ми - діти твої Україно!» по буквах, учні у вишиванках, музичний супровід.


Ведуча

Сьогодні велике свято-День соборності України, свято рідного краю, свято нашої держави. В історії незалежності України, особливе місце займає день 22 січня 1919 року, коли всі українські землі об’єдналися в єдину Українську державу. Саме цей день з’єдналися Захід і Схід України.

Гімн України


З одно боку виходить дівчина Західна Україна і промовляє:

Дівчина

Я – Західна Україна! 
Горджуся й радію, 
Що рідною мовою 
Я володію,
Шевченковим словом 
Умію писати 
Слова мелодійні 
І вірші складати.


З іншого боку кімнати виходить дівчина Східна Україна

Дівчина

Я – Східна Україна! 
Де все мені в радість: 
Ліси і садки. 
Озера й річки,
І глибокі ставки,
Лани неосяжні, 
І гори, й долини, 
Цвіт білосніжний 
У лузі калини. 
В душі моїй солодко 
Грає сопілка, 
Бо я з України, 

Разом

Бо я - українка!


До Українок звертається ведуча

Ведуча

Одна Батьківщина, і двох не буває, 
Місця, де родилися, завжди святі. 
Хто рідну оселю свою забуває, 
Той долі не знайде в житті.

Обніміться ж ,сестри, мої,

Молю вас, благаю!

І не дайте Чорній Силі

Вас роз’єднати!

Я вірю, Вітчизно, ти станеш на ноги,

Махнуть золотистим крилом рушники,

І щастя затьмить всі печалі й тривоги

На вічні роки і прийдешні віки!


1-4 класи презентують свої частини(області)  і складають з них цілісну Україну

Ведуча 

Нехай же від Дону до сивих Карпат

Живе нероздільна родина,

Без рабства, без панства, насильства і грат,

Вільна, незалежна Вкраїна!

Ніщо нас не спинить, лунає наш клич,

Хай буде Вкраїна Соборна навік,

Велика і вільна Соборна, міцна,

У світі поважна, для нас дорога!


Виступ 2 Б класу «Український танок»


Складання напису разом з учнями «Ми - нація єдина! Ми - діти твої Україно!»












СЦЕНАРІЙ СВЯТА ДО ДНЯ ВИШИВАНКИ

 “А над світом українська вишивка цвіте”

Мета:

Формування поняття про культуру одягу

Розширити уявлення про українську вишивку й народний костюм

Розвивати художній смак, інтерес до українського народного одягу як складової частини духовної культури українців

Виховувати любов до українського мистецтва; шанобливе ставлення до національних традицій народної вишивки й історичного костюма


Вед.  Добрий день, дорослі!

                    Добрий день, малята!

                    В добрий час дозвольте

                    Свято розпочати.

         Вед.:  Свято незвичайне. Це свято вишиванки. Щиро запрошуємо вас полинути в прекрасний світ народної вишивки, щоб дізнатися  більше про наші традиції, обряди, культуру та історію.

Вед.: «День вишиванки» започаткували у 2008 році студенти  Чернівецького національного університету імені Ю.Федьковича. За декілька років це свято стало по-справжньому загальноміським. В цей день усі бажаючі вбираються у національні сорочки.

Учні: 1. Вишиванка - символ Батьківщини,

              Дзеркало народної душі,

              Не для когось, не для забаганки,

              А для себе ти її носи.

         2. Я  сорочку-вишиванку

             Білу одягну,

             Синю стрічечку у коси

             Собі заплету. 


         3. Вишита сорочечка

             Аж до поясочка.

             А хто її вишивав?

             України дочка.

        4.  Вишивала  її мама власними  руками

             Гаптувала залюбки всіма кольорами.

            А на свято як наділа – 

            Душа пісні захотіла.                            

          (Номер)

Вед.   Вишита сорочка – це традиційний народний одяг українців. Споконвіку українські жінки та чоловіки шанували  її. Бо вірили, що вишита сорочка захищає людину від усього злого. 

       Вишивали сорочки переважно матері, щоб їхні діти завжди були, немов польові квіточки – гарні та веселі. 



Учні : 5. Мама вишила мені

               Квітами сорочку.

               Квіти гарні, весняні

               На вдягай, синочку.


              6.  В нитці сонце золоте,

               Пелюстки багряні.

               Ласка мамина цвіте

               В тому вишиванні.


               7. Вишиваночку візьму,

              Швидко одягнуся.

              Підійду і обніму

              Я свою матусю.

(Номер)

Вед. Україна… Це наша Батьківщина. З нею пов’язані сподівання і наша доля. Вона наша друга матуся, рідна і єдина.

Учні: 8. Рідна моя Україно, 

              Земле люба і єдина.

              Тут Тарасові стежки,

              Солов’їнії пісні. 

         9. Тут калина і верба.

             Тут і радість, і журба.

              Ніжне материнське слово

              І така чудова мова.

         10. Україно рідна!

             Україно – мати!

             Ми про тебе пісню

             Будемо співати.

(Пісня)

Вед.: Ми з вами усі — українці, яких об'єднує у велику родину любов до рідної землі, до пісні, до вишивки. Вишита українська сорочка - це не просто одяг, це справжній оберіг. Ось вам 10 найцікавіших фактів про цей витвір мистецтва.

 

Учні 11. Перші вишивки на території слов'янських країн мали більш релігійний зміст і оберігали їх власників від зла. Саме тому сорочки оздоблювали візерунками на рукавах, комірах, подолі та всюди, де тіло було відкритим. Існували особливі вишиванки для релігійних ритуалів та святкових подій. А діткам при народженні дарували вишиту сорочу, аби та оберігала їх від злих духів.

12. Виявляється, вишиванки - один з найдавніших українських атрибутів. Геродот стверджував, що вишивкою був прикрашений одяг скіфів, які довгий час проживали на території України. Археологи знайшли на Черкащині зображення чоловіків, одягнених у щось дуже схоже на український національний костюм. Знахідка датувалась 6 ст. нашої ери. Такі ж сорочки приписувались трипільцям.


13. Сорочка завжди вишивалась жіночими руками, а тому несла сильний емоційний заряд, символізувала добро, любов і вірність. Давнє замовляння наших предків говорило: "Якою білою є сорочка на тілі, таким щоб і чоловік до жінки був". Саме тому дівчата повинні були вишити своєму нареченому вишиванку до весілля.

14. До речі, про особливе значення чоловічої вишиванки, як символу кохання ходить ще одна легенда. Подейкують, що чумаки довіряли прання своєї сорочки тільки одній єдиній дівчині. Іншим до такого сакрального ритуалу зась. Так чумак підтверджував вірність своїй коханій.

15. Першим модником, котрий поєднав вишиванку з буденним одягом став Іван Франко, котрий носив її під піджак і з сучасним вбранням. Саме у такому вигляді письменник зображений на 20-гривневій купюрі.

16. Кожен регіон України має свою особливу вишиванку, яка відрізняється від інших технікою та орнаментом. Фактично, кожна область може повихвалятись унікальними вишитими сорочками, притаманними тільки їй.

17. Першим ведучим, який з'явився у прямому ефірі у вишиванці, став Андрій Шевченко. В такому вигляді він відкрив телемарафон "Ніч виборів" на "5 каналі". Згодом таку тенденцію підтримали й інші.

18. Дуже багато орнаментів, що використовуються в оздобленні вишиванок, сягають своїм корінням до язичницьких часів. Наприклад, солярні знаки (або "громовий знак", "колесо Юпітера") пов'язані з язичницьким небесним божеством Родом.

19. Одним з найоригінальніших видів вишиванок вважають борщівську. Її особливість полягає в тому, що вона рясно розшита чорними нитками. Розповідають, що колись турки і татари знищили практично всіх місцевих чоловіків, тому жінки впродовж кількох поколінь вдягали саме такі сорочки. А у боршівському храмі знаходиться унікальна ікона, на якій зображена Марія, одягнута саме у таку вишиванку.

20. Орнаменти, якими прикрашають вишиванки, стали настільки популярними, що тепер ними оздоблюють не тільки сорочки! Останнім часом в українців з'явився новий тренд - автовишиванка. Автомобілісти прикрашають свої транспортні засоби спеціальними наліпками. Для кожного замовника створюється особливий дизайн.

 

(Номер)

Вед.: Рушник... Як багато означає це слово! Український рушник! На ньому вишита доля мого народу. На ньому переплелися і радість, і біль, і щастя, і горе. Рушник супроводжував людину все життя від народження і до смерті.

Учні: 21.Я вишитий рушник тримаю, 
на нім, історія моя. 
Мій рідний ти, Асканійський краю, 
благословенная Земля.

22. Рушник розстелимо в дорогу, 
Усім хто з дому вируша.
Щоб ви, забули про тривогу, 
в дорозі Бог вас вберіга.

23. Рушник розстелим на порозі, 
хто в край Асканійський за віта. 
Щоб ще приїхать були в змозі, 
Асканія, на вас чека.

24. Рушник розстелим, як дві долі,
як лебедині два крила. 
На нім наш хліб, що виріс в полі,
на нім Земля, твоя й моя...


Вед.: Наше свято добігло кінця. Ми бажаємо вам миру, злагоди, добра, щастя, достатку!

Вед.:    Хай вишиті українські рушники, сорочки, скатертини, ікони, картини стануть оберегами у ваших оселях!

МИ пропонуємо усім пройтися коридором із рушників, які стануть оберегами Вашого життя. Щасти Вам!!!!!