ІНДИВІДУАЛЬНА ПРОГРАМА РОЗВИТКУ
1. Період виконання :2021-2022
2. Загальні відомості про учня:
прізвище, власне ім’я, по батькові (за
наявності)
Кучеренко Софія Сергіївна
дата народження : 12.04.2014 р.
повне найменування закладу загальної
середньої освіти, в якому навчається учень
Олександрівська
філія КЗ «Олександрівський ліцей №1»
рік навчання-2
клас навчання-2
контактні номери телефонів батьків
(інших законних представників) для термінового зв’язку________(мама)
3. Індивідуальні особливості розвитку
учня:
Наявний рівень знань і вмінь і
навичок учня (компетенції) |
Опис освітніх труднощів учня,
виявлених у закладі освіти |
Потреби |
|
Учениця говорить реченнями. Підтримує розмову, відповідає на
питання. Зв’язне мовлення в стадії розвитку |
інтелектуальні труднощі: Повільне сприйняття та переробка
інформації Перевага наочно-дійових форм
мислення Короткочасна пам’ять Словниковий запас нижче вікової
норми. Не сформовані просторові, часові
уявлення. |
Працювати над: збагаченням словникового запасу Корекцією психоемоційного стану Всебічним розвитком дитини Розширенням обсягу знань відповідно
до шкільної програми |
|
Вміє читати, не дотримуючи
інтонації. При складанні розповіді за сюжетним малюнком перераховує дії і
предмети. |
функціональні (сенсорні, моторні,
мовленнєві) труднощі: порушення у звуковимові .Під час бесіди часто
розривається зоровий контакт, відводить погляд в бік. Має труднощі у
вербалізації своїх емоцій. |
||
Вміє списувати, при письмі під
диктовку потребує повільного темпу. |
Розвивати увагу, пам’ять, навчальну мотивацію , зв’язне мовлення,
дрібну моторику, просторове орієнтування |
||
Вміє лічити в межах 20. Цифри називає в роздріб в межах 10. Співвідносить
число з кількістю предметів (в межах 10). Обчислення здійснює в межах 10 (з допоміжних матеріалів). |
фізичні труднощі: Недостатньо
розвинена загальна та дрібна моторика. Недостатній рівень розвитку гнучкості,
швидкості, спритності. |
||
навчальні труднощі: Інтерес до
навчання нестійкий (потребує додаткової мотивації). З друкованого тексту
списує з помилками. Знижена працездатність. Недостатній рівень самостійності
у виконанні вказівок вчителя. Без допомоги не завжди розуміє суть завдання,
гри. |
Формувати: стійкі позитивні і правильні соціальні навички Навичку читання Навичку письма Обчислювальні навички |
||
Орієнтується в схемі власного тіла.
|
|||
Розрізняє кольори, розміри
предметів. Вже достатньо сформовані навички самообслуговування. |
|||
Самостійно може ров’язати приклади
лише за допомогою рахівниці, лінійки. Списує з друкованого тексту допускаючи
помилки. |
|
Вчити: Списувати з друкованого тексту, склад числа |
4. Рекомендації щодо організації освітнього процесу
особи з особливими освітніми потребами (зазначити необхідне):
1) рекомендований рівень підтримки:
перший рівень підтримки;
другий рівень підтримки;
третій рівень підтримки;
четвертий рівень підтримки;
п’ятий рівень підтримки;
2) адаптація та модифікація освітнього середовища:
Назва адаптації/модифікації |
Так/ні |
Примітка |
Пристосування
середовища: |
|
|
Доступність |
так |
|
Освітлення |
так |
|
рівень
шуму |
так |
Не гучне мовлення |
потреба
в усамітненні, його періодичність та місце (ресурсна кімната, медіатека тощо) |
так |
Іноді, ресурсна кімната |
Психолого-педагогічна
адаптація: |
|
|
використання
візуального розкладу |
так |
|
збільшення
часу на виконання завдань |
так |
|
збільшення
обсягу допомоги (навідне питання, демонстрація зразка, нагадування тощо) |
так |
Демонстрація
за потребою |
руховий
режим |
так |
Додаткове розвантаження (за потребою). Руханки
фіз. хвилинки |
використання
заохочень |
так |
Словесне заохочення, наліпки |
використання
засобів для концентрації уваги |
так |
|
Інше |
|
|
Адаптація
навчального матеріалу: |
|
|
|
|
|
картки-підказки,
картки-інструкції |
так |
|
Засоби
альтернативної комунікації |
ні |
|
Інше |
|
|
Модифікація: |
|
|
скорочення
змісту навчального предмета |
|
|
зниження
вимог для виконання завдань |
|
|
інше
|
|
|
жестової мови та/або залученні
перекладача жестової мови;
шрифту Брайля;
4) потреба в додаткових заняттях з:
так
ні
5) потреба в консультації з:
фахівцями інклюзивно-ресурсного
центру;
фахівцями спеціальних закладів освіти;
іншими фахівцями: психологом,
вчителем- логопедом.
6) наявність індивідуального навчального плану:
так
ні.
У разі потреби в індивідуальному навчальному плані
зазначити навчальні предмети
(інтегровані курси), які потребують адаптації чи модифікації, та
відповідального за розроблення індивідуального навчального плану педагогічного
працівника:
Навчальний предмет (інтегрований
курс) |
Адаптація чи модифікація |
Відповідальний педагогічний працівник |
Математика |
адаптація |
Костенко Т.П. |
Українська мова |
адаптація |
Костенко Т.П. |
Літературне читання |
адаптація |
Костенко Т.П. |
ЯДС |
адаптація |
Костенко Т.П. |
Англійська мова |
адаптація |
Костенко Т.П. |
Інформатика |
адаптація |
Костенко Т.П. |
Музичне
мистецтво |
адаптація |
Журило Н.В. |
Образотворче
мистецтво |
адаптація |
Закревська О.О. |
Технології |
адаптація |
Вихрист Н.В. |
Фізична
культура |
адаптація |
Токаренко О.В. |
5. Додаткові психолого-педагогічні та
корекційно-розвиткові послуги (заняття):
Найменування заняття (послуги) |
Фахівець, який проводить заняття
(надає послугу) |
Місце проведення |
Розклад занять |
1.Корекційні заняття |
Психолог
Тищенко О.А. |
Ресурсна кімната |
Вівторок 8.00-8.20
|
2.Профілактична робота |
Соціальний педагог Білоус В.В. |
Ресурсна кімната |
П’ятниця 8.00-8.20 |
3.Корекційно-розвиткове заняття
(корекція розвитку) |
Соціальний педагог Білоус В.В. |
Ресурсна кімната |
Середа
2 заняття 11.35-12.15 |
4.Корекційно-розвиткове заняття
(розвиток мовлення) |
Соціальний педагог Білоус В.В. |
Ресурсна кімната |
Четвер
1 заняття 12.40-13.00
|
6. Навчання:
за розкладом класу;
за адаптованим розкладом, з
відвідуванням окремих уроків за індивідуальним розкладом відповідно до
індивідуального навчального плану, зазначити які:
______________________________________________
за модифікованим розкладом.
7. Забезпечення асистента учня (учениці):
1) потреба в асистенті учня (учениці) (супроводі
під час інклюзивного навчання):
так
ні;
2) асистентом учня (учениці) є:
батьки:
___________________________________________________
інші законні представники____________________________________
уповноважена батьками особа ________________________________
(зазначити прізвище, власне ім’я,)
________________________________________________________________
по батькові (за наявності) та контактні
дані)
соціальний робітник
________________________________________________________________
(зазначити прізвище, власне ім’я, по
батькові (за наявності) та контакті дані)
8. Забезпечення допоміжними засобами навчання:
1) потреба у підручниках:
підручники для закладів загальної
середньої освіти та матеріали;
адаптація підручників для закладів
загальної середньої освіти та матеріалів;
підручники для осіб з особливими
освітніми потребами та матеріали.
2) допоміжні засоби для навчання:
так
ні.
Зазначити перелік засобів для навчання, які
потребує учень (учениця):
Муляжі, ігри Монтессорі, кубики Зайцева,
картки схеми для розвитку зв’язного мовлення.
9. Потреба в розумному пристосуванні:
так, зазначити яка: __________________________________________
ні.
10. Особливості проведення оцінювання:
адаптації проведення оцінювання за
часом та змістом, зокрема: збільшення часу на виконання завдань; зменшення
кількості завдань; використання зручних форм роботи (тести, усні опитування,
аудіозавдання тощо) відповідно до потреб;
використання доступних форм викладу
інформації для оцінювання (шрифту Брайля, письмових чи усних завдань тощо);
використання окремих карток з
завданнями чи адаптованих матеріалів під час оцінювання;
адаптація завдань для оцінювання до
особливостей сприйняття інформації (уникнення
графічних завдань для осіб з порушенням зору, уникнення або створення
комфортних умов для усних опутувань для осіб, які цього потребують, тощо);
інше (зазначити що) ________________________________________
11. Потреба у продовженні строків
навчання:
так
ні.
12. Додаткові напрями роботи:
За сферами розвитку |
Ціль |
Очікувані результати, яких
планується досягнути |
Рівень досягнутих результатів
(заповнюється після виконання індивідуальної програми розвитку) |
Розвиток інтелектуальної сфери |
Оволодіння новими знаннями та вміннями. Розширювати світогляд дитини та сприяти її
всебічному розвитку. Вчити сприймати усний виклад навчального
матеріалу. |
Розширення та поглиблення загальних життєвих
уявлень; навчальних вмінь та навичок. Розширення уявлення про навколишній
світ. Підвищення рівня сформованості всіх видів навчальної діяльності
учениці. Сприймає усний усний виклад навчального матеріалу протягом 10- 15
хв. |
|
Розвиток сенсорної, моторної |
Продовжувати розвиток орієнтування у просторі.
Розвивати тактильні відчуття та відчуття власного тіла. |
Підвищення рівня розвитку орієнтування в
просторі. |
|
Розвиток мовленнєвої сфери |
Корекція звуковимови, розвиток фонематичних
процесів, вдосконалення мовленнєвих узагальнень в процесі вправ звукового аналізу і синтезу,
розвиток граматичної будови мовлення. Ліквідація недоліків в оволодінні
лексикою та граматикою. Робота над зв’язним мовленням. |
Покращення зорової та мовленнєвої уваги пам’яті.
Учениця навчиться правильно будувати двослівні речення та складати двослівні
речення із залученням слів. Покращення розвитку складової структури слова. |
|
Розвиток фізичних здібностей |
Проведення фізкультхвилинок, розвантаження |
Покращити стан загальної та дрібної моторики |
|
Розвиток емоційно-вольової сфери |
Сприяти частішому ігровому контакту з дітьми. |
Сформувати глибину і стійкість почуттів. |
|
Розвиток соціальної сфери |
Залучати до групових ігор, вправ, позакласних
заходів. |
Налагодження соціальних контактів. |
|
Подолання навчальних труднощів |
Формувати компетентності уміння вчитися,
організувати свою навчальну діяльність, виховувати почуття відповідальності
за виконане завдання, готовність самостійно працювати з новим, доступним за
складністю навчальним матеріалом, мати власну думку з приводу обговорювальних
питань та вміти висловлюватися. |
Учениця до кінця навчального року розуміє
навчальний матеріал і виконує аналогічні завдання. Підвищення рівня
сформованості всіх видів навчальної діяльності Софії. |
|
Інші |
|
|
|
13. Члени команди психолого-педагогічного
супроводу, які складали індивідуальну програму розвитку:
Прізвище, власне ім’я, по батькові
(за наявності) |
Посада |
Підпис |
Брайко
Л.Д. |
Завідувач філії |
|
Пиптя
С.П. |
Заступник завідувача філії |
|
Костенко
Т.П. |
Класний керівник |
|
Репало
І.Л. |
Асистент вчителя |
|
Тищенко
О.А. |
Практичний психолог |
|
Білоус
В.В. |
Соціальний педагог |
|
Кучеренко
Л.А. |
Мати учениці |
|
Бондар
О.К. |
Сестра медична |
|
Таран
Л.В. |
Представник ІРЦ практичний психолог |
|
Індивідуальну програму розвитку
погоджено одним з батьків (іншим законним представником) учня:
Кучеренко Лілія Анатоліївна
(зазначити прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності) одного з батьків
(іншого законного представника) учня)
дата
25 січня 2022 р.
підпис___________
КЗ
«Олександрівський ліцей №1»
ПОГОДЖЕНО
Заступник завідувача
З навчально-виховної роботи
________Пиптя С.П.
«____»______202_р.
Календарно-тематичне планування
2021-2022 н.р.
Інклюзивне навчання
Кучеренко Софії Сергіївни
2-Б клас
№п\п |
Навчальні предмети |
Кількість годин |
Супровід |
Літературне читання,
Українська мова |
7 |
7 |
|
2. |
Математика |
4 |
4 |
3. |
Я досліджую світ |
3 |
3 |
4. |
Іноземна мова |
2 |
2 |
5. |
Фізична культура |
3 |
3 |
6. |
Музичне мистецтво |
1 |
1 |
7. |
Образотворче мистецтво |
1 |
1 |
8. |
Дизайн і технології |
1 |
1 |
9. |
Інформатика |
1 |
1 |
РАЗОМ: 23 23
Розглянуто на засіданні осередку вчителів Обговорено на
засіданні
Інклюзивного та індивідуального навчання педагогічної ради
Олександрівської філії
КЗ «Олександрівський ліцей №1»
Протокол №___від______202_ р.
Протокол №___від______202_ р.
Голова_______Тищенко
О.А.
Асистент учителя: Репало Ірина
Леонідівна
Розклад уроків з інклюзивного навчання
в 2-Б класі
Понеділок Вівторок
1.Літературне читання 1.Дизайн і технології
2.Українська мова 2.Математика
3.Математика 3.Укр.
мова\Літ. чит.
4.Англійська мова 4.ЯДС
5.Образотворче мистецтво 5.Фізкультура
Середа
1.Літературне читання
2.Українська мова
3.Математика
4.Корекційно-розвиткове заняття
5.ЯДС
Четвер П’ятниця
1.Фізкультура 1.Українська мова
2.Англійська
мова 2.Літературне читання
3.Інформатика
3.Фізкультура
4.Музичне
мистецтво
4.Математика
5.Корекційно-розвиткове
заняття 5.ЯДС
Графік роботи асистента вчителя
Репало Ірини Леонідівни
№ п/п |
Форма роботи |
Дні тижня |
Обсяг годин |
||||
понеділок |
вівторок |
середа |
четвер |
п’ятниця |
|||
1. |
Навчальна робота |
8.30-13.20 |
8.30-13.20 |
8.30-13.20 |
8.30-12.15 |
8.30-13.20 |
|
2. |
Індивіду-альний супровід |
8.30-09.10 09.25-10.05 10.30-11.10 11.35-12.15 12.40-13.20 |
8.30-09.10 09.25-10.05 10.30-11.10 11.35-12.15 12.40-13.20 |
8.30-09.10 09.25-10.05 10.30-11.10 12.40-13.20 |
8.30-09.10 09.25-10.05 10.30-11.10 11.35-12.15
|
8.30-09.10 09.25-10.05 10.30-11.10 11.35-12.15 12.40-13.20 |
23 |
3. |
Виховна робота |
8.05-8.25 ранкові зустрічі |
8.05-8.25 ранкові зустрічі |
8.05-8.25 ранкові зустрічі |
8.05-8.25 ранкові зустрічі |
8.05-8.25 ранкові зустрічі |
|
4. |
Співпраця з педагога-ми Робота з документацією |
|
|
11.35-12.15 |
|
|
1 |
5. |
Співпрвця з батьками |
|
|
|
12.40-13.20 |
|
1 |
|
Обсяг годин: |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
25 |