Про мене

Моє фото
Закінчила у 2009 році КДПУ ім. Володимира Винниченка і отримала базову вищу освіту за напрямом підготовки "Педагогічна освіта" та здобула кваліфікацію бакалавра педагогічної освіти, вчителя початкової школи

ОСВІТА УКРАЇНИ

Документація асистента вчителя

 

ІНДИВІДУАЛЬНА ПРОГРАМА РОЗВИТКУ

 

1. Період виконання :2021-2022

2. Загальні відомості про учня:

прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності) 

Кучеренко Софія Сергіївна

дата народження : 12.04.2014 р.

повне найменування закладу загальної середньої освіти, в якому навчається учень

 Олександрівська філія КЗ «Олександрівський ліцей №1»

рік навчання-2

клас навчання-2

контактні номери телефонів батьків (інших законних представників) для термінового зв’язку________(мама)

3. Індивідуальні особливості розвитку учня:

Наявний рівень знань і вмінь і навичок учня (компетенції)

Опис освітніх труднощів учня, виявлених у закладі освіти

Потреби

 

Учениця говорить реченнями. Підтримує розмову, відповідає на питання. Зв’язне мовлення в стадії розвитку

 

 

інтелектуальні труднощі:

Повільне сприйняття та переробка інформації

Перевага наочно-дійових форм мислення

Короткочасна пам’ять

Словниковий запас нижче вікової норми.

Не сформовані просторові, часові уявлення.

Працювати над: збагаченням словникового запасу

Корекцією психоемоційного стану

Всебічним розвитком дитини

Розширенням обсягу знань відповідно до шкільної програми

Вміє читати, не дотримуючи інтонації. При складанні розповіді за сюжетним малюнком перераховує дії і предмети.

 

функціональні (сенсорні, моторні, мовленнєві) труднощі: порушення у звуковимові .Під час бесіди часто розривається зоровий контакт, відводить погляд в бік. Має труднощі у вербалізації своїх емоцій.

 

Вміє списувати, при письмі під диктовку потребує повільного темпу.

 

Розвивати увагу, пам’ять, навчальну мотивацію , зв’язне мовлення, дрібну моторику, просторове орієнтування

Вміє лічити в межах 20. Цифри  називає в роздріб в межах 10. Співвідносить число з кількістю предметів (в межах 10). Обчислення здійснює  в межах 10 (з допоміжних матеріалів).

 

фізичні труднощі: Недостатньо розвинена загальна та дрібна моторика. Недостатній рівень розвитку гнучкості, швидкості, спритності.

 

 

навчальні труднощі: Інтерес до навчання нестійкий (потребує додаткової мотивації). З друкованого тексту списує з помилками. Знижена працездатність. Недостатній рівень самостійності у виконанні вказівок вчителя. Без допомоги не завжди розуміє суть завдання, гри.

Формувати: стійкі позитивні і правильні соціальні навички

Навичку читання

Навичку письма

Обчислювальні навички

Орієнтується в схемі власного тіла.

 

 

Розрізняє кольори, розміри предметів. Вже достатньо сформовані навички самообслуговування.

 

Самостійно може ров’язати приклади лише за допомогою рахівниці, лінійки. Списує з друкованого тексту допускаючи помилки.

 

Вчити: Списувати з друкованого тексту, склад числа

 

 

4. Рекомендації щодо організації освітнього процесу особи з особливими освітніми потребами (зазначити необхідне):

1) рекомендований рівень підтримки:

перший рівень підтримки;

другий рівень підтримки;

третій рівень підтримки;

четвертий рівень підтримки;

п’ятий рівень підтримки;

2) адаптація та модифікація освітнього середовища:

Назва адаптації/модифікації

Так/ні

Примітка

Пристосування середовища:

 

 

Доступність

так

 

Освітлення

так

 

рівень шуму

так

Не гучне мовлення

потреба в усамітненні, його періодичність та місце (ресурсна кімната, медіатека тощо)

так

Іноді,    

ресурсна кімната

Психолого-педагогічна адаптація:

 

 

використання візуального розкладу

так

 

збільшення часу на виконання завдань

так

 

збільшення обсягу допомоги (навідне питання, демонстрація зразка, нагадування тощо)

так

Демонстрація    

за потребою

руховий режим

так

Додаткове розвантаження (за потребою). Руханки фіз. хвилинки

використання заохочень

так

Словесне заохочення, наліпки

використання засобів для концентрації уваги

так

 

Інше

 

 

Адаптація навчального матеріалу:

 

 

 

 

 

картки-підказки, картки-інструкції

так

 

Засоби альтернативної комунікації

ні

 

Інше

 

 

Модифікація:

 

 

скорочення змісту навчального предмета

 

 

зниження вимог для виконання завдань

 

 

інше

 

 

 3) потреба у використанні:

жестової мови та/або залученні перекладача жестової мови;

шрифту Брайля;

4) потреба в додаткових заняттях з:

так

ні

5) потреба в консультації з:

фахівцями інклюзивно-ресурсного центру;

фахівцями спеціальних закладів освіти;

іншими фахівцями: психологом, вчителем- логопедом.

6) наявність індивідуального навчального плану:

так

ні.

У разі потреби в індивідуальному навчальному плані зазначити навчальні предмети (інтегровані курси), які потребують адаптації чи модифікації, та відповідального за розроблення індивідуального навчального плану педагогічного працівника:

Навчальний предмет (інтегрований курс)

Адаптація чи модифікація

Відповідальний педагогічний працівник

Математика

адаптація

Костенко Т.П.

Українська мова

адаптація

Костенко Т.П.

Літературне читання

адаптація

Костенко Т.П.

ЯДС

адаптація

Костенко Т.П.

Англійська мова

адаптація

Костенко Т.П.

Інформатика

адаптація

Костенко Т.П.

Музичне мистецтво

адаптація

Журило Н.В.

Образотворче мистецтво

адаптація

Закревська О.О.

Технології

адаптація

Вихрист Н.В.

Фізична культура

адаптація

Токаренко О.В.

5. Додаткові психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги (заняття):

Найменування заняття (послуги)

Фахівець, який проводить заняття (надає послугу)

Місце проведення

Розклад занять

1.Корекційні заняття

 Психолог     Тищенко О.А.

Ресурсна кімната

Вівторок

8.00-8.20

 

2.Профілактична робота

 Соціальний педагог                      

       Білоус В.В.

Ресурсна кімната

П’ятниця

8.00-8.20

3.Корекційно-розвиткове заняття (корекція розвитку)

Соціальний педагог Білоус В.В.

Ресурсна кімната

Середа 2 заняття

11.35-12.15

4.Корекційно-розвиткове заняття (розвиток мовлення)

Соціальний педагог Білоус В.В.

Ресурсна кімната

Четвер 1 заняття

12.40-13.00

 

6. Навчання:

за розкладом класу;

за адаптованим розкладом, з відвідуванням окремих уроків за індивідуальним розкладом відповідно до індивідуального навчального плану, зазначити які: ______________________________________________

за модифікованим розкладом.

7. Забезпечення асистента учня (учениці):

1) потреба в асистенті учня (учениці) (супроводі під час інклюзивного навчання):

так

ні;

2) асистентом учня (учениці) є:

батьки: ___________________________________________________

інші законні представники____________________________________

уповноважена батьками особа ________________________________
(зазначити прізвище, власне ім’я,)

________________________________________________________________
по батькові (за наявності) та контактні дані)

 

 

 

 

соціальний робітник

________________________________________________________________ 
(зазначити прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності) та контакті дані)

8. Забезпечення допоміжними засобами навчання:

1) потреба у підручниках:

підручники для закладів загальної середньої освіти та матеріали;

адаптація підручників для закладів загальної середньої освіти та матеріалів;

підручники для осіб з особливими освітніми потребами та матеріали.

2) допоміжні засоби для навчання:

так

ні.

Зазначити перелік засобів для навчання, які потребує учень (учениця):

Муляжі, ігри Монтессорі, кубики Зайцева, картки схеми для розвитку зв’язного мовлення.

9. Потреба в розумному пристосуванні:

так, зазначити яка: __________________________________________

ні.

10. Особливості проведення оцінювання:

адаптації проведення оцінювання за часом та змістом, зокрема: збільшення часу на виконання завдань; зменшення кількості завдань; використання зручних форм роботи (тести, усні опитування, аудіозавдання тощо) відповідно до потреб;

використання доступних форм викладу інформації для оцінювання (шрифту Брайля, письмових чи усних завдань тощо);

використання окремих карток з завданнями чи адаптованих матеріалів під час оцінювання;

адаптація завдань для оцінювання до особливостей сприйняття інформації  (уникнення графічних завдань для осіб з порушенням зору, уникнення або створення комфортних умов для усних опутувань для осіб, які цього потребують, тощо);

інше (зазначити що) ________________________________________

11. Потреба у продовженні строків навчання:

так

ні.

12. Додаткові напрями роботи:

За сферами розвитку

Ціль

Очікувані результати, яких планується досягнути

Рівень досягнутих результатів (заповнюється після виконання індивідуальної програми розвитку)

Розвиток інтелектуальної сфери

Оволодіння новими знаннями та вміннями.

Розширювати світогляд дитини та сприяти її всебічному розвитку.

Вчити сприймати усний виклад навчального матеріалу.

Розширення та поглиблення загальних життєвих уявлень; навчальних вмінь та навичок. Розширення уявлення про навколишній світ. Підвищення рівня сформованості всіх видів навчальної діяльності учениці. Сприймає усний усний виклад навчального матеріалу протягом 10- 15 хв.

 

Розвиток сенсорної, моторної

Продовжувати розвиток орієнтування у просторі. Розвивати тактильні відчуття та відчуття власного тіла.

Підвищення рівня розвитку орієнтування в просторі.

 

Розвиток мовленнєвої сфери

Корекція звуковимови, розвиток фонематичних процесів, вдосконалення мовленнєвих узагальнень в  процесі вправ звукового аналізу і синтезу, розвиток граматичної будови мовлення. Ліквідація недоліків в оволодінні лексикою та граматикою. Робота над зв’язним мовленням.

Покращення зорової та мовленнєвої уваги пам’яті. Учениця навчиться правильно будувати двослівні речення та складати двослівні речення із залученням слів. Покращення розвитку складової структури слова.

 

 

 

Розвиток фізичних здібностей

 

Проведення фізкультхвилинок, розвантаження

Покращити стан загальної та дрібної моторики

 

Розвиток емоційно-вольової сфери

 

Сприяти частішому ігровому контакту з дітьми.

Сформувати глибину і стійкість почуттів.

 

Розвиток соціальної сфери

 

Залучати до групових ігор, вправ, позакласних заходів.

Налагодження соціальних контактів.

 

 

 

Подолання навчальних труднощів

 

Формувати компетентності уміння вчитися, організувати свою навчальну діяльність, виховувати почуття відповідальності за виконане завдання, готовність самостійно працювати з новим, доступним за складністю навчальним матеріалом, мати власну думку з приводу обговорювальних питань та вміти висловлюватися.

Учениця до кінця навчального року розуміє навчальний матеріал і виконує аналогічні завдання. Підвищення рівня сформованості всіх видів навчальної діяльності Софії.

 

Інші

 

 

 

 

 

 

 

13. Члени команди психолого-педагогічного супроводу, які складали індивідуальну програму розвитку:

Прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності)

Посада

Підпис

Брайко Л.Д.

Завідувач філії

 

Пиптя С.П.

Заступник завідувача філії

 

Костенко Т.П.

Класний керівник

 

Репало І.Л.

Асистент вчителя

 

Тищенко О.А.

Практичний психолог

 

Білоус В.В.

Соціальний педагог

 

Кучеренко Л.А.

Мати учениці

 

Бондар О.К.

Сестра медична

 

Таран Л.В.

Представник ІРЦ практичний психолог

 

Індивідуальну програму розвитку погоджено одним з батьків (іншим законним представником) учня:

                                      Кучеренко Лілія Анатоліївна

(зазначити прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності) одного з батьків
(іншого законного представника) учня)

дата  25 січня 2022 р.                               підпис___________

                                                  


                                                   Олександрівська філія

                                          КЗ «Олександрівський ліцей №1»

ПОГОДЖЕНО

Заступник завідувача

З навчально-виховної роботи

________Пиптя С.П.

«____»______202_р.

                   Календарно-тематичне планування

                                   2021-2022 н.р.

                          Інклюзивне навчання

                     Кучеренко Софії Сергіївни

                                    2-Б клас

№п\п

Навчальні предмети

Кількість годин

Супровід

1.

Літературне читання, Українська мова

7

7

2.

Математика

4

4

3.

Я досліджую світ

3

3

4.

Іноземна мова

2

2

5.

Фізична культура

3

3

6.

Музичне мистецтво

1

1

7.

Образотворче мистецтво

1

1

8.

Дизайн і технології

1

1

9.

Інформатика

1

1

               РАЗОМ:                                      23                            23

Розглянуто на засіданні осередку вчителів                            Обговорено на засіданні

Інклюзивного та індивідуального навчання                          педагогічної ради

Олександрівської філії                                                                  КЗ «Олександрівський ліцей №1»

Протокол №___від______202_ р.                                              Протокол №___від______202_ р.

Голова_______Тищенко О.А.

Асистент учителя: Репало Ірина Леонідівна

           Розклад уроків з                 інклюзивного навчання        

                 в 2-Б класі

Понеділок                           Вівторок

1.Літературне читання                       1.Дизайн і технології

2.Українська мова                               2.Математика

3.Математика                                       3.Укр. мова\Літ. чит.

4.Англійська мова                               4.ЯДС

5.Образотворче мистецтво               5.Фізкультура

                              Середа

                       1.Літературне читання

                                 2.Українська мова

                                 3.Математика

                                 4.Корекційно-розвиткове заняття

                                 5.ЯДС

Четвер                                    П’ятниця

1.Фізкультура                                       1.Українська мова

2.Англійська мова                              2.Літературне читання

3.Інформатика                                     3.Фізкультура

4.Музичне мистецтво                        4.Математика

5.Корекційно-розвиткове заняття    5.ЯДС

  Графік роботи асистента вчителя

                          Репало Ірини Леонідівни

 

№ п/п

Форма роботи

Дні тижня

Обсяг годин

понеділок

вівторок

середа

четвер

п’ятниця

1.

Навчальна робота

8.30-13.20

8.30-13.20

8.30-13.20

8.30-12.15

8.30-13.20

 

2.

Індивіду-альний супровід

8.30-09.10

09.25-10.05

10.30-11.10

11.35-12.15

12.40-13.20

8.30-09.10

09.25-10.05

10.30-11.10

11.35-12.15

12.40-13.20

8.30-09.10

09.25-10.05

10.30-11.10

12.40-13.20

8.30-09.10

09.25-10.05

10.30-11.10

11.35-12.15

 

8.30-09.10

09.25-10.05

10.30-11.10

11.35-12.15

12.40-13.20

23

3.

Виховна робота

8.05-8.25 ранкові зустрічі

8.05-8.25 ранкові зустрічі

8.05-8.25 ранкові зустрічі

8.05-8.25 ранкові зустрічі

8.05-8.25 ранкові зустрічі

 

4.

Співпраця з педагога-ми



Робота з документацією

 

 

 




11.35-12.15


 

 

 




 1

5.

Співпрвця з батьками

 

 

 

12.40-13.20

 

1

 

Обсяг годин:

5

5

5

5

5

25